artık bu son sobelenmem!!!

2007-05-31 23:27:00

hım bu sobeyi kim buldu bilmiyorum ama biraz gizemli kalsa herşey daha iyi sanki diye düşünüyorum ama ,neyse bu ilk ve sondur. sobelenmek zaten bole birşey birkere olunca anlamlı bence sırayla soruları cevaplamamı istemiş arkadaşım pelin85, ozaman başlıyorum: 1-Kendini tanımlarmısın: kendimi tanımlayamam,kim tanımlar ki ,öyle kelimelere sığabilceğimi sanmıyorum,ama bu bile birşeyler anlatmam için yeterli gelicektir .   2-Doğum tarihim ve burcum: bu soru biraz tembellikten dolayı çıkmış belli ozaman size bir link veriym de bakın, doğumgünü v.s. tıkla doğumgünümü öğren,meraklıysan tabi,kime neyse   3-Hayattta ailemin dışında en çok sevdiğim kişi: AŞKIM TABİKİ, 4-Mutlu olmayı en çok istediğim yer:sevdiğim insanın yanı,onun yanı mutluluğun anlamı,(bu soru biraz saçma geldi bana ama neyse)   5-Ençok sevdiğim renk:kırmızı,yeşilin her tonu, 6-Uğraştığım meslek ,hobi ve fobilerim:bu da özele giriyor, ama hobi olarak sanırım blogcuyu tek geçiyorum tabiki örgüyü,ve daha birçok sayabilirm. fobi=ÜRKÜ kısmına gelicek olursak ,benim bir yazım vardı fobilerle ilgili,belkide sizde ismini bile bilmediğiniz bir fobiye sahipsiniz. bakalım mı? bu arada bende de algofobi varMIŞ.   FOBİ=ÜRKÜ,ÖĞRENMEK İÇİN TIKLA BAK NELER VAR NELER     7-Güneş sıcak derse asla ukalalık olmaz''sözünde güneşin sıcak olma özelliği gibi birkaç özelliğinizi yazın: HIM bu kısıma, neler yazılır neler ;ama allaha şükredip ,bir özelliğimi yadsımadan mütevazilik yapmadan tabiki zekamı buraya yazabilirim.güneş sıcaksa ben de zekiyim.yani. "Aptallık en büyük günahtır"moliere. bu  söz nasıl zekice doğrudur. acayip katılırım buna.sana verilenii kullan sadece taşıma,süs diye. 8-Özgeleceğinizi yazınız: plan yapmak hiç tarzım değil,yaşım çok ta olmamasına rağmen bunu öğreneli baya oluyor. sen plan yaparsın hayat sa akıp geçer sen pplanla uğraşırken. ama burda asıl görevin hayatı yaşamak. senin planlarına bakmıyor ki hayat o ke... Devamı

ÖZGÜRLÜK

2007-04-24 11:56:00

Okulda defterime, sırama ağaçlara,  yazarım adınıOkunmuş yapraklara,  bembeyaz sayfalara  yazarım adınıYaldızlı imgelere, toplara tüfeklere,  kralların tacınaEn güzel gecelere, günün ak ekmeğine,  yazarım adınıTarlalara ve ufka, kuşların kanadına,Gölgede değirmene yazarım.Uyanmış patikaya, serilip giden yola,Hınca hınç meydanlara adını ey Özgürlük.Kapımın eşiğine, kabıma kacağıma,  içindeki aleve,Canların oyununa, uyanık dudaklara  yazarim adını.Yıkılmış evlerime, sönmüş fenerlerime, derdimin duvarına,Arzu duymaz yokluğa, çırçıplak yalnızlığa, yazarım adını.Geri gelen sağlığa, geçen her tehlikeye,Yazarım ben adını, yazarım.Bir sözün çoşkusuyla, dönüyorum hayata,Senin için  doğmuşum, haykırmaya.Ey özgürlük! ZÜLFÜ LİVANELİ Devamı

nalish beni sobelediiii

2007-04-12 11:47:00

  şimdi '' buda ne '' diyenlere bir ön yazı yazıym . arkadaşım nalish sobeleme oyununa beni de dahil etmiş sağolsun.benden küçükkken izlediğim sevdiğim çizgi filmleri paylaşmamı istedi. küçükken izleyipte şimdi hatırladığım birkaç çizgi filmi paylaşıcam. aslında çoktu ama zaman bana buların bazılarının adını untturmuş malesef. büyüdük mü ne!. http://www.calimero.com/   bu adreside ziyaret etmenizi tavsiye ederim.hoş bir dizaynı var.anlamasanız da dolaşmak çok hoşunuza gidicek. oyunlar v.s. var.calimero severlere duyurulur.   heman de benim vazgeçilmezlerimden di neden mi en sonunda verdiği mesajlar çok hoşuma giderdi.hep beklerdim sonunu.keşke şimdide yayınlasalar çocuklar faydalı birşeyler izlese.     bide böyle bi çizgi adam vardı,ama adını bilmiyorum,çok severdim böyle konuşurdu ama neyce konuşurdu bilmiyorum,çıkınca dikkatli dikkatli izlerdim. işte çizgi ilerlerdi,düşerdi kalkardı falan.çizmeye çalıştım ama böyle buna benzer bişeydi işte.adını bilen hatırlayan yazsın lütfen.     beverly hills teens ay ay,ne izlerdim,bunuben, böyle kaptırmış bi şekilde transa geçmiş gibi,çok güzeldi ya o günler. ödevler bi hız biter. çünkü bianca başlıcaktır.bi hız bitirirsiz.ki çizgi filmi kaçırma .hhihihihihi.  filmin yakışıklı çocuğu, troy, iyi kalpli çocuk. bianca,larke,troy,wilshire,blaze,cherster,(dahi olan hani)hihihihh.ay keşke yine verseler de izlesek. çok özledim.bari videolarını indiriym hihiih.  ... Devamı